Eshgh (jast for you)

Eshgh (jast for you)

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 2925
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1




در انتظار عشق

 

خدايا چه سخته جدايي....

چه سخته دوري از يار و تنهايي 

ولي سخت تر  از ان انتظار است 

همان انتظاري كه به من اميد اتصال مي دهد

يعني ممكن است بار ديگر خوشبختي را با او در اغوش بگيرم؟

ممكن است بار ديگر طعم شيرين با او بودن را بچشم؟

خدايا مگر من چه گناهي به در گاهت كردم كه قلبم را عاشق افريدي

خدايا جرم من دوست داشتن است 

من با جان و دل اين جرم را مي پذيرم

شلاق هاي شكنجه گر  سرنوشت را ميخورم و به يادگار ميبرم تنها به اميد رسيدن به او ..... خدايا من او را بعد از تو مي پرستم ...... او را به من باز گردان           

                                                              

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Faranak تاريخ: پنج شنبه 6 / 7 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
خوش اووووووومدیت نظر ندی خدا لهت کنه فداتون

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to faranak000.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com